Tehnička podrška

Korisnicko ime:
Sifra:
Tel: 033 838 929

Svim svojim korisnicima dajemo najkvalitetniju i najbržu podršku u korištenju IVIS-a, kao i grupnu ili individulanu edukaciju. Tehnička podrška se može ostvarivati na dva načina.

UGOVOR O TEHNIČKOJ PODRŠCI

Zaključivanjem ugovora o tehničkoj podršci, korisnik ostvaruje pravo na niz pogodnosti:

  • Nove verzije IVIS-a;
  • Usklađivanje modula IVIS-a sa zakonskom regulativom;
  • Podrška na licu mjesta ili podrška elektronskim putem (tel, fax, e-mail, on-line konekcija na PC/bazu);
  • Održavanje/reparacija baze podataka, osim fizičke zaštite od gubljenja;
  • Korekcija postojećih izvještaja ili rasterskih pregleda;
  • Značajne popuste za sve ostale dodatne usluge koje nisu obuhvaćene ugovorom o tehničkoj podršci, uključujući i izmjene i dorade programa po zahtjevu korisnika.

Više informacija o ugovoru o tehnickoj podsrci mozete dobiti slanjem upita na podrska@b2b.ba.

PODRŠKA PO POZIVU

Za korisnike koji nemaju zaključen ugovor o tehničkoj podršci, podrška se obračunava po važećem cjeniku.

KONTKAT

Pitanja, zahtjeve za podršku možete slati na e-mail: podrska@b2b.ba

Ili na telefon: 033 838 929